wedding at jeram

adeh...ngantoknye ari nih...
pdhal bkn wat pape sgt...
neway ari ni parents aku ajak g wedding kwn diorg...
almaklumle...ni 2nd wedding org tuh...
xpnh aku tgk kad kawen yg tulis
'sudilah kiranya pn/tn/datuk/datin/tan sri datang ke MAJLIS PERKAHWINAN SAYA bersama sipolan' hahaha...gle a...jmput utk majlis kawen sndri...huhuhu...maybe parents due2 belah da xade kowt...td female brides die siap bwk handbag lg utk 'salam keruk' dat mean duit sumbangan spatutnye utk parents pengantin...huhuhu...mcm2 org skunk nih...pengantin ley bwk handbag...
hopefully time aku kawen nnti my parents still bley uruskn utk aku...hihihi...2011=p(berangan)
wedding tu kt jeram...perghh aku rskn jauh gle prjalanan tdik tuh...fuh jln die mak aihhh cm ley naek kude la...hahaha...sampai aku naek weng dibuatnye...nsb baek jmpe berbekalkn smgt kecekalan abg aku bwk kete n kecekapan GPS hp ayah aku...jmpe gak umah tuh...
nsb baek ayh aku xborak lme kalo x sengal aku n abg aku kt c2..
bride die da umo 30-an &yg laki tuh ade anak.dgr cte dude kawen andartu...hikhikhik
xper...hopefully diorg happily everafter...
aku ble plak yer? hihihi...berangan jek kn...mak aku mmbebel suh keje dlu sbb nk rs my 1st salary hihihi...so nmpknye kne tggu target a kalo cukup duit=p kalo x trpkse postpone=p
hahaha kuat berangan...make dreams come true chaiyok!! chaiyok!! =p

Comments

BG said…
ha kan senang mcm ni org nak komen :p..wei buang la word verified tuu plak ...hahahha

Hmm ha ko bila ag nak kawin..n yg ko xpernah jumpa tuu aku selalu jerk jumpa kat kad kawin :P

black gagak a.k.a MUHAMMAD NUR IHSAN YAHAYA :P
puteh said…
huhuhhu aku taw le ko
hahaha target 2011 kawen...
tp berangan jek
keje pon x agi nk kawen cmne?
=p
BG said…
haha wah da target ker..bgus2
puteh said…
ala...
berangan jer tuh...
agak2 smpai kad kawen kt ko
btoi la tuh=p
BG said…
hahahaahha ok2 i wait..
Unknown said…
aku dah follow ko tapi terletak gambo laki plak. gambo aku yg cute girl tuh bukan yg laki tu tau.haha
puteh said…
hahahha...mekacih ler jdik follower aku hihihihi...
puteh said…
nape ngan olin?
hahahha die sehat jek...

Popular Posts