nyamuk gile~

tidakkkkk!!!~~
aku kene gigit lagik...adeh...siang2 pon nyamuk byk gler...
da naek gle aku ngan nyamuk2 yg ade kt umah aku nih!
da ber gelen2 darah aku dah 'dipakse derma' kpd nyamuk nih...
aduhhh yg pelik tuh org laen xkne! aku jek yg nyamuk2 s****n ni nk gigit...
smpai b****t aku pon kne gigit! arghhhh!!! benci aku benci!
ni bkn lagu faizal tahir yg leh from benci jadik cinta(bencinta)
tp ni benci! benci! benci! pd nyamuk!

da bermacam2 aku cube pakai ubat nyamuk dr yg berasap smpai le yg gune letrik...
sume xjalan...yg gigit aku tuh sumenye nyamuk gemok2! cis nyamuk! manis sgt ke darah aku smpai aku sorg jek yg kne gigit ngan ko!! xtahan aku ngan musuh aku nih...
dari siang smpai mlm xabeh2 dok kaco idop aku! udah2 la tuh...aku xmo kne dmm denggi!
x aman aku idop cmnih... yg pelik tuh mak aku yg debab cket dari aku xmo lak nyamuk tuh gigit...
aku gak jd mangse...tlg la~nape dunia ni x adil?? nape nyamuk ske sgt gigit aku?? ape aku nk wat nih?? cmne aku nk hapuskn musuh utame aku nih??
kesimpulannye...aku benci gle ngan sang nyamuk gemok2 yg gigit badan aku nih!!
arggghhhh!!!!

Comments

Gadis Kecil said…
dari ko geram2..meh singgah blog aku amik award..hehe..
BG said…
HAHA anda tlh D-TAG!! Banner Hadiah Milik anda..sila jawab..view my blog now :thumbsup:|

Popular Posts