seminggu yg relax...

huhuhu...lame rsnye xmencurahkn idea sejak2 da kerja ni...
xde mse la...skang aku sudah resign...ade la mase aku nk mncurahkn idea bernas...
hihihi...org msti sedey kalo berhenti kerja...aku lak rse hepi sbb dpt relax kt rumah...
fuhh..pntnye kerja ni kan?? time aku study xsabar2 nk kerja..tp bila dah kerja pnt plak..
dunia2 segala yg tuhan bg msti ade je rse xkne...tp ni experience aku...xpe la...
lps nih mulekn idup baru dgn kerja baru...
yg pnting jdkn semua itu pengalaman berharge buat diri sndri..
mcm2 perangai manusia di dunia ni...aku bleh blaja jangan mudah percayakan seseorang
walopon teman rapat sndri...ni bkn ape...aku terlampau lurus n ikhlas menyebabkan aku diperbodohkn org laen...its ok..yg pntg aku tersedar dri lamunan yg aku timbulkn sndri..
hihihi...yg pntg seminggu yg relax sblm memulakn tugas yg baru di tempat baru...
pd tahun baru n azam yg baru:) hopefully pisang xberbuah 2x...
aku mengharapkn perkara yg lebih mencabar n menduga akal bg tugasan baru ni...
MIG...thanx for inviting me in to join the club...
i hope i love whut i want...n i know whut i need...
hopefully aku dpt sesuaikn dri kt tmpt baru n dpt wat kje dengan sebaik mungkin...
baru bukak jobsmalaysia td...dpt lak utk di interview utk 1company ni..but i need to make a decision for my whole life..
aku da nekad aku accept MIG eventhough they pay not much..
neway selamat menyambut hari raya haji utk sume kwn2ku:)
n slamat blk kg:)

Comments

Popular Posts