hari ini,esok dan seterusnya~~

Besar kesilapanku besar lagi kesilapanmu
hampa yg ko rasekan hampa lagi perasaanku
ko cuba menyatakan aku yg membuat kesilapan
yg tak mungkin ko maafkan lagi ku tak mungkin ko perlu di sisi
besar kesalahanku besar lagi keegoanmu
berkali ku beri alasan berkali-kali ko menolaknya ko ingin ku menyatakan
diri ini bagai lilin dan terbakar oleh perbuatanmu
suasana sepi ini menambahkan bening kt dlm hatiku
Mengadil silapmu biar di jiwamu aku dah tiada
di waktu begini diusik kenangan silam yang bertandang
lalu ku biarkan Dia menabahkan hati ini
kekasihku cukup engko buat ku begini
luka ini usah engko berdarahkan kembali
aku masih cinta padamu, aku masih setia padamu
kembalilah engko kepadaku seperti dahulu
di dalam rindu ku menangis di dalam kalbu ku terasa
teringatmu di kala derita yang memisahkan kita
di dalam sedu ku berseru yang terukir di dlm hatiku
kekasih bukalah pintu untuk sekali ini
aku cinta kpdmu

Comments

Popular Posts